معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

ادامه عکس های معین

1392/6/23 12:19
509 بازدید
اشتراک گذاری

معین در حال کمک کردن به آقاجون

وای پسرم چقدر خسته شده از بس که بیل زده و کمک کرده که استخر باغ امین آقا بزرگ بشه

معین در حال بیل زدن

الهی قربون اون بیل زدنت بشم

کجا رفتی کوچولو!

کجارفتی شیطون بلا

اینم یک وروجک دیگه !

این وروجک هم که محمد جواد پسرعمه دوست داشتنی معینه , هر جا که محمدجواد باشه دیگه معین کوچولو بهش چسبیده و همش می خواد کارهای محمدجواد رو بکنه

نگاه کن! کجا رفتن!

جای شما خالی اینجا همه داشتن تلاش می کردن که استخر باغ امین آقا رو بزرگش کنن من با این وروجک ها هم از فرصت استفاده کردیم و کلی عکس گرفتیم البته اولش معین خیلی می ترسید تا سوار این ماشین بزرگ بشه

معین در حال مهندسی

چه روز خوبی بود کلی خوش گذشت , معینم حسابی شیطونی کرد و تمام لباسهاش رو خاکی کرد

مهندس جان

پسر گلم داره بررسی میکنه که همه کارشون رو خوب انجام دادن یا نه , احیانا استخر مشکلی نداشته باشه

 قربونت برم با اون بالا اومدنت

الهی قربون اون بالا رفتن و پایین رفتنت بشم, چه تلاشی می کنه

ادامه تلاش آقا معین

ماهی کوچولو , معلوم هست چیکار می کنی!

عجب ژستی!

آقا محمد جواد در حال استراحت!

حالا شیطون بلای من رو ببینید

اٍ اٍ  اٍ اٍ  وای از دست معین کوچولو , ببین چیکار می کنه , نمیزاره یک لحظه محمدجواد استراحت کنه , از دست این شیطون بلا

معین و محمدجواد در حال کمک کردن

خب دیگه حالا می خوان محمد جواد و معین وارد عمل بشن و یک مقدار کمک کنن

خوبه هم اندازه این

خب بررسی ها انجام شده حالا فکر کنم , معین میخواد با ماشینه تسویه حساب کنه!

معین روی پشتی

معین کوچولوی مامان , عزیز دلم , جای دیگه نبود که بری , چرا رفتی روی پشتی!!

معین و آدم برفی

اینجا تازه از سرکار برگشته بودم و معین رو از خونه مامانی آورده بودم که معین گیر داد آدم برفی درست کنیم که منم مجبور شدم یک آدم برفی کوچولو درست کنم

معین و وانت آتشین

عزیزدلم اسم این ماشین رو گذاشته وانت آتشین , آخه سرعتش خیلی زیاده البته به قول معین سرهَتش خیلی زیاده

معین توی آرایشگاه

معین کوچولو توی آرایشگاه بیج بیج مرتضی , این اسم رو معین روی آرایشگاه آقا مرتضی گذاشته !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)