معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

خاطرات معین به همراه عکس

1392/6/23 11:36
871 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تصمیم گرفتم چند تا عکس از عکسهای قدیمی معین رو توی سایت بزارم

اینم پسر دروازه بان من

این معین کوچولویه در حال دروازه بانی

چقدر جدی!

با معین کوچولو رفته بودیم رستوران , معین جون اونجا خیلی جدی شده بود

به به یادش بخیر چقدر آب بازی کردیم

جای شما خالی با معین کوچولو و باباش رفتیم اخلمد , خیلی خوش گذشت


خاطرات هندونه

همش معین می رفت و اون هندونه رو می چرخوند تا حسابی سرد بشه ولی یک دفعه هندونه توی آب افتاد و بابا رضا مجبور شد بیاد پایین و هندونه رو بگیره تا آب نبره

یک عکس زیبا از خنده معین کوچولو

الهی قربون اون خنده ات بشم , اینم خنده معین بعد از اینکه بابارضا , خیس شده بود به خاطر هندونه

پارک ملت

با معین یک روز پنجشنبه رفتم بودیم اداره بیمه , از اونجا هم رفتیم پارک ملت , این نون قندی هم یک خانوم مهربون به معین کوچولو داد

عکس معین در حال کچل شدن

بابا رضا داشت معین کوچولو رو کچل می کرد و آقا معین هم حسابی غر می زد

چه خوشگل شدی

حالا معین کوچولو دیگه موهاش نیست ولی کچلت هم قشنگه عزیز دلم!

پیتزای مامان و معین

این پیتزا رو معین درست کرد البته من هم بهش کمک کردم جای شما خالی خیلی خوشمزه هم شده بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)