معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

عکسهای محرم سال 94

1394/9/20 23:26
1,183 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل خاله , آقا مهردادی (عاشورا و تاسوعا)

اینم دوتا وروجک ها , قربونشون برم من

جوجه کوچولوی خودم با چتری که براش خریدم

شیطنت های آقا معین موقع خرید کاپشن بابارضا و عموحسن که به آقاجون و مامانی و امین آقا و فاطمه خانوم زحمت داده بودیم

کجایی کوچولو!!

جاتون خالی , آخرشب رفتیم حرم خیلی فاز داد

اینم بابارضا از ضریح آقا امام رضا گرفت , قربونش برم الهی!!

اینم یه عکس از خواب قشنگه فرشته کوچولو

بیستم صفر توی گناباد که عزیز دلم بازم نقش ایفاد کرد

این عکس رو توی جایگاهی که مخصوص استقبال از زائران پیاده بود گرفتیم:

بابارضا و معین کوچولو و آقای شاهرودی

بابارضا و معین کوچولو و آقای شاهرودی و آقای کاظمی

این عکس رو هم دایی محمدرضا با آقای علی مشهدی توی نمایشگاه مطبوعات تهران گرفته

این طبل هم واسه زائرین امام رضا توی کاخک بود که معین کلی دوستش داشت

اینم طبلی که ما براش گرفتیم و توی هیئت روز بیست و هشت صفر طبل زد

اینارو شام غریبان امام رضا گرفتیم

امام حسین و امام رضا نگهدارت باشن عزیز دلم , دوستت دارم

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نويسنده : مامان كژال
9 دی 94 10:06
سلام یک دنیا ممنون که راهنماییم کردید تنها چیزی که به نظرم نمی رسید نشون ندم آدرس بود . بازم از تون ممنونم و بابت رای تون هم بسیار سپاسگذارم .