معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

معین و محرم سال 90

1390/9/26 14:47
992 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان جای شما خالی بود تاسوعا و عاشورای امسال , با معین کوچولو رفتیم گناباد , حسابی جای شما خالی بود آخه هرسال آقاجون اینا مراسم تعزیه خوانی دارند و محمدجواد هم نقش سکینه رو ایفا می کنه .

امسال محمدجواد واقعا محشر بود تا شروع کرد همه ملت دوربین ها شون رو به طرفش گرفتن و اشک همه رو درآورد . حسابی همه رو سرفراز کرد . خلاصه هر چی ازش بگم کم گفتم خیلی خیلی نقشش رو خوب اجرا کرد

محمدجواد جان دمت گرم . امیدورام همیشه بهترین نقش های زندگیت رو اجرا کنی . دوستت داریم

اینم هدیه ما به محمدجواد جان , یک گل قشنگ

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

معین کوچولو هم که نامردی نکرد و از سر صبح نق زد که من میخوام بغل مامانم باشم و خیلی کم پیش آقاجون و محمدجواد بود . بعدش که مراسم تموم شده میگه عموجان من آب می خوام ,‌تشنه ام . که بهش گفتم حالا میگی بعدشم خندید

 

دیگه خیلی مراسم قشنگی بود ,‌ بعداز شبیه خوانی , نخل رو بلند کردن و به حسینیه بردن , ما هم با ماشین از زیر نخل رد شدیم خیلی جالب بود , بعدش هم مراسم حسن ,‌حسین ,‌حیدر ,‌علی رو آقایون با نظم خاصی انجام دادن ,‌ خیلی خیلی جالب بود . ناهار و شام ,‌هم که همش به جا بود , یه روز چلو گوشت , یه شب شله مشهدی ,‌ یه روز بلغور گندم ,‌یه  شب آبگوشت و ...

معین با ستاره ,‌ مصطفی کوچولو ,‌ محمدرضا خاله حلیمه ,‌ حمیدرضا کوچولو ,‌ مریم دایی و زهرا خاله و سمیه خاله , مصطفی دایی علیرضا و مرتضی دایی علیرضا کلی بازی کرد ولی روی هم رفته بیشتر غر می زد آخه نمیگذاشت یه لحظه من ازش دور شم و همش انتظار داشت من کنارش باشم .

 امیدوارم خداوند متعال از همه عاشقان حسین , این عزاداری رو قبول کنه

خونه عمه صغری , دایی علیرضا , خاله حلیمه و محمد دایی رفتیم و حسابی بهمون خوش گذشت

 

متأسفانه امسال عموقاسم مریض بود و توی بیمارستان بود و ما یه روز بهشون سر زدیم یه کم لاغر شده بودن و اعزام شدن به بیمارستان امام رضای مشهد ,‌برای همین آقاجون و مامانی و عمو حسن زودتر از ما اومدن مشهد . در حال حاضر بهترن و از بیمارستان مرخص شدن zus004.gif. ان شاء ا... همیشه سایه شون روی سر همه ما باشه

با توجه به اینکه گناباد بودیم و از اینترنت دور بودیم دیگه نشد توی مسابقه نی نی وبلاگ و محرم شرکت کنیم

Sorry graphics, sorry scraps, sorry comments, sorry glitter graphics

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
27 آذر 90 14:16
سلام سلام سلام.
اومدم بگم که کارتون خیلی قشنگه من از کارتون خیلی خوشم اومده. تصمیم گرفتم یکی از سه کدمو به شما اختصاص بدم.
خوشحال میشم شما هم این کارو بکنید.
کد طاهای من 151 هستش.
منتظرتون هستم .
بای.


مرسي ممنون از نظرتون ، حتما عزيزم