معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

محرم سال 97 و تعزيه خواني

1397/7/1 9:36
177 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم از چند روز مونده به محرم ، تمام واقعه تعزيه خواني رو اجرا مي كنه و براي خودش سرگرمه ، از بس كه ميخونه ، من و بابارضا صدامون دراومده و همش ميگيم بسه ديگه اينقدر نخوون ، ميگه دوست دارم ، ديگه نقشي نيست كه براي خودش اجرا نكنه ، حر ، حضرت علي اكبر ، حضرت عباس ، امام حسين . بعضي اوقاتم دست و پا شكسته حضرت قاسم رو اجرا مي كنه ، البته نقش شمر و ... هم با زبون بچگي اش براي خودش اجرا مي كنه

كلا توي محرم علاوه بر فوتبال كه يكي از سرگرمي هاي ثابتشه ، تعزيه خواني هم اضافه مي شه

واسه فوتبال كه اومده روي ديوار با گچ براي خودش دروازه كشيده و براي خودش تمرين ميكنه اين شوت رو ميخوام بالا سمت راست بزنم ، اين شوت رو ميخوام بالا سمت چپ بزنم و كلي تمرينهاي ديگه

همش ميگه مامان دعا كن تيم آلمان بياد منو از شما بخره ميخوام برم با توني كروز و نوير بازي كنم ، اينقدر توني كروز رو دوست داره كه بابارضا براش لباسش رو خريد و تا مدت ها شبها باهش ميخوابيد و خودش ميشست كه خراب نشه

حالا هم تعزيه خواني به سرگرمي هاش اضافه شده و ازم سوالهاي خاص ميپرسه مثلا ميگه مامان : به كتف حضرت علي اكبر تير خورده ميگم براي چي؟ ميگه آخر حرمله توي حرفهاش ميگه : يك تير زدم به كتف اكبر . منم كه كلا در اين زمينه ها ضعيف ، همش ميگم يا از بابارضا بپرس يا بزار برات از اينترنت پيدا كنم

خلاصه از تك تك حرفهايي كه بين گروه خوب و بد رد و بدل ميشه ، سوال داره و ازمون ميپرسه

بعداز عاشورا هم كه اومديم مشهد ، عزيز دلم، متوجه شد كه محمدجواد ، قسمت عرب رو با موبايل بابارضا فيلم گرفته، كلي خوشحال شد و گفت دم محمدجواد گرم ، من اين قسمت رو خيلي دوست دارم و روزي صدبار اون فيلم رو ميبينه . راستي براي خودش با خط خودش حرفهاي عرب و شمر و بقيه رو نوشته ، يك شب كه خواب بود داشتم نوشته هاشو ميديدم ؛ خيلي جالب بود ، حتي نوشته بود اينجا عرب رو به شمر ميكنه و اين جمله رو ميگه ، يعني ريز ماجرا رو هم نوشته بود.

راستش بعضي اوقات هم بابارضا دعواش ميكنه و ميگه اينقدر نخون ، هر چيزي هم حدي داره ، موقعيتي داره ولي كو گوش شنوا

انشاا... همه ي عزيزاي دلم ( محمدجواد، نازنين ، محمد امين ، سامان ، معين ، محمدمهرداد، محمدصدرا، شايان و فرشته كوچولوي جديد ) زير سايه ي آقا امام زمان ، هميشه سالم ، سلامت و سربلند باشند و هر روز شاهد موفقيت هاي روافزونشون باشيم ، الهي آمين .

دوستتون دارم ، از اعماق قلبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)