معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

عکس های معین کوچولو

1390/9/1 14:47
3,141 بازدید
اشتراک گذاری

 

این عکس رو با هم توی نمایشگاه گرفتیم . خودش اين عكس رو خيلي دوست داره

 

عكس نمايشگاه

 

عكس 4*3 براي دفترچه بيمه ، آخه پسرم ، مرد شده ديگه بايد دفترچه اش عكس داشته باشه

اين عكس اشانتون

عكس 4*3

 

 

stars

اينم 4*3

عكس دفترچه

 

قربون خودت با کبات هات بشم که همش میگی کبات بخوون , دوستت دارم قلب مامان

شکلکهای جالب آروین

جدیداً بهش می گم , پسر مامان دارم من , خودش می گه شاخه نبات دارم من , قند عسل دارم من

حرفهای من رو زودتر از خودم میگه

شکلکهای جالب آروین

شعرهای زیر رو هم قاطی پاطی میگه

مثل آقا پلیسه زرنگه , لی لی حوضک , این پسره اینجانشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

اکرم دوست قدیمی مامان معین جون
2 آذر 90 9:39
سلام دوست من ماشاا... هزار ماشاا... پسره گل ات مرد شده انشاا... عاقبت بخیر بشه
اکرم دوست قدیمی مامان معین جون
2 آذر 90 9:41
سلام دوست من
ماشاا... هزار ماشاا... پسره گل ات مرد شده
انشاا... عاقبت بخیر بشه


مرسي ممنون ، انشاا... شما هم هر روزتون قشنگ تر و با بركت تر از روز قبل باشه
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
2 آذر 90 23:09
سلام.خدا حفظش کنه.مردی شده هزار ماشالله برای خودش.


مرسی ممنون , ماهان رو ببوسین
مامان وندا
3 آذر 90 14:07
کوچولوی من دیگه مرد شدیاماشالا خیلی هم خوش عکسی عزیز خاله


مرسی خاله به خودم امیدوار شدم
شیوا
4 آذر 90 10:19
مامان معین خدا پسرتونو براتون نگهداره از این که بهم نظر دادین ممنون


خواهش مي كنم عزيز دلم
خاله جون
4 آذر 90 23:21
ماااااااااااااااااشالله هزار ماشالله
انشالله کت دامادیت عزیزم


مرسي خاله جون
مامان ترنم
5 آذر 90 10:00
سلام مامان معین
وبلاگ معین جون هم خیلی قشنگه
خدا ان شالله حفظش کنه


مرسي خاله
مامان درسا
5 آذر 90 11:06
فدات بشم خاله جون با اون فرق كجت و كت خوشگلت .

مرسي خاله ، درسا رو هم ببوسين
سارا
6 آذر 90 3:57
اخه الهی فدای هر چی بچه گوچیکه بشم من...انشالله منم وقتی شوهر کنم یه نی نی کوچولو بیارم و براش مثل شما ها بنویسم...عاشق نی نی هستم من...فدات معین جان خیلی ناز افتادی تو این عکست من میخوام ادرس وبلاگت رو تو لبتابم نگه دارم تا همیشه بیام سر بزنم و برات نظر بزارم...موفق باشی و انشالله دوماد شی


مرسي خاله ، ممنون از اينكه ميخواين وبلاگم رو Save كنيد ، بهم انرژي دادين
مامان آرمان
14 آذر 90 14:40



ما در ره عشق نقض پيمان نکنيم

گر جان طلبد دريغ از جان نکنيم

دنيا اگر از يزيد لبريز شود

ما پشت به سالار شهيدان نکنيم



راستی ماشاأاا......دیگه برای خودش مردی شده.خدا حافظش باشه.


مرسي ممنون
مامان وندا
15 آذر 90 10:52
عزیزم دیگه مرد شدیا......مامانی واسه این بزرگ مرد کوچک اسفند دود کن


چشم حتما. مرسي از نظرتون