معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

خاطرات اين چند روز غيبت

1390/11/18 12:00
849 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان یه مدت بود وقت نمی کردم بیام و وب معین کوچولو رو آپدیت کنم

مرسی از همه دوستان که جویای احوال ما بودن , خدا رو شکر , خوبیم , حالا چند تا عکس براتون گذاشتم امیدوارم قشنگ باشه

معين كوچولو توي قطار

معين كوچولو اولش از قطار مي ترسيد ولي بعدش خيلي بهش خوش گذشت خوشبختانه برعكس نازنين از كوپه بيرون نميومد آخه نازنين وقتي با قطار مسافرت ميكنه همش توي راهروي قطار بازي ميكنه ولي معين با بطري هاي آب و موبايل و ... خودش رو سر گرم كرد

خرگوش كوجولوي محمدامين

اين خرگوش محمدامين بود ولي من نديدمش فقط عكسش رو ديدم آخه مرده بود و محمدامين عكس هاش رو بهم نشون مي داد

جاتون خالي با پيشنهاد عمو حسين ( باباي نازنين ) به قم رفتيم و ساخت ضريح امام حسين رو ديديم خيلي قشنگ بود

معين در اطراف حرم امام رضا

جاتون خالي روز بيست و هشت صفر ما همش اطراف حرم امام رضا بوديم و هيئت هايي كه از شهرهاي مختلف اومدن رو مي ديم خيلي قشنگ بود خداوند زيارت و عزاداري همه اين عزيزان را قبول كنه

فاجعه بد

متأسفانه هفتم بهمن ماه معين كوچولو از ميز كامپيوتر افتاد و سرش بخيه خورد خيلي روزهاي بدي بود آخه سرماي بدي هم خورد ، دندونهاش هم درد مي كرد و همش ناله مي كرد براي همين همه با هم به من فشار عصبي زيادي وارد كرد آخه شب ها خيلي تب داشت و من خيلي غصه خوردم و همش ياد روزي كه از سرش خون مي ريخت مي افتادم ولي فعلا بهتره خداروشكر ، از خدا مي خوام كه همه مريض ها خوب بشن و هيچ مريضي توي بيمارستان نباشه آخه خيلي سخته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نیایش
19 بهمن 90 20:40
آخی الهی چرا آخه مراقب خودت نیستی عزیزم مامانی چی کشیده طفلی ایشالا که زود زود خوب بشی عزیزم خیلی مراقب باش
خانمی ممنون پیش ما اومدی ایشلا که دیگه معین جون هیچ وقت مریض نباشه


مرسی ممنون از لطفتون
مامان نسترن
19 بهمن 90 23:04
زیارتا قبول باشه عزیزم...خدا بد نده. نبینم پسر نازمون مریض بشهانشاا... همیشه سالم و شاد باشید


مرسی ممنون
مادر کوثر و علی
26 بهمن 90 14:27
سلام
سفر بخیر
زیارت قبول
آخی الهی ایشالله زود خوب بشه گل پسرمون


مرسي خاله مهربون
اکرم دوست قدیمی مامان معین جون
30 بهمن 90 11:52
سلام دوست عزیزم ببخشید تقریبا دو ماه تمام وبلاگ معین را نخوندم بخاطر امتحاناتم امیدوارم خودت و معین جون حالتتان خوب باشد. وقتی که دیدم برای معین جون چه اتفاقی افتاده خیلی ناراحت شدم امیدوارم حالتش بهتره شود. از طرف من معین جون را ببوس.
خاله جون
30 بهمن 90 15:35
سلام گلم انشالله همیشه به سفر شادی عزیزم اللللللللللللللهی جاااااااااااااانم فدات جونم عزیزم این عکستو دیدم ناراحت شدم انشالله بلا دورباشه از معین جونم خاله بیشتر مواظب خودت باش قربونت
اکرم دوست قدیمی مامان معین جون
1 اسفند 90 14:56
سلام ببخشید این چند روزه نتوانستم سر به وبلاگ معین جون بزنیم بخاطر امتحانات از دیروز تا حالا وقتی وبلاگ معین را خواندم خیلی ناراحت شدم که این اتفاق برای معین جون افتاد. انشاالله بزودی خوب میشود. از طرف من معین را ببوس.