معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

تولد یکی یه دونه خونه

1394/6/10 23:40
485 بازدید
اشتراک گذاری

امسال هرکاری کردم نشد یه تولد دسته جمعی بگیرم آخه یا برنامه عموحسن جور نمیشد یا عموحسین نمیتونست از بجنورد بیاد بالاخره قسمت نشد یه تولد دسته جمعی بگیریم برای همین منم شروع کردن به بافتن و یه ژاکت قشنگ اونم با طرح پرچم آلمان واسه فرشته کوچولو بافتم خیلی قشنگ شد وقتی معین دید کلی خوشحال شد تازه هنوز هوا سرد نشده بود یه روز پنجشنبه گیر داد که میخوام با این برم بیرون , مجبور شدم تنش کنم و اصلا توی خیابون در نیاوردش , آخه خیلی آلمان رو دوست داره وقتی دید همه جاش آلمانیه کلی ذوق کرد. انشاا... ژاکتت رو به شادی بپوشی عزیز دلممحبت

تولدت مبارک

ای گل گلدون من
هزار سال زنده باشی
بسته به تو , جون من
این هدیه تولد
پیشکش چشمای تو
نازگل زیبای من
چشام زیر پای تو .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مینا بانو
18 مهر 94 12:17
سلام مهربون پست قشنگتو خوندم...ایشالله یه عمر سایتون بالا سر محمد صدرا جون باشه به خاطر خوش سلیقیگتون میخواستم اگه افتخار بدید عضوی از خونه ی بزرگ بانوان طلایی بشید.....اینجا خونه ی سبز خودتونه و زمینه های که خودتون دوست داشته باشید مطلب میزاریم..... که مهمترین نکتش اینه این یک سایت دسته جمعی هستش و همه میتونن از تجربیات همدیگه استفاده کنن با عضو شدن میتونید هم تو سایت و هم در تالار گفتمان مطلب بزارید واز مطالب دیگران استفاده کنید خونه ی خودتونو هم اگه لینک کنید ما حتما لینکتون میکنیم فدات شم
مینا بانو
18 مهر 94 18:33
نیومدید که ؟؟؟؟؟ من منتظرممم