معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

قبولی معین توی کنکور ورودی اول دبستان

1394/2/10 17:02
150 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم 23 فروردین ماه , واسه مدرسه امام حسین , کنکور داشت , بعدازظهر به همراه بابارضا , معین رو واسه آزمون ورودی بردیم وقتی رسیدیم مدرسه و مامان و باباها رو توی سالن دیدیم استرس خاصی برامون بوجود اومد ولی معین کاملا بیخیال بود و چون چند تا از دوستان پیش دبستانی اش رو دیده بود فقط به فکر بازی با اونا بود , خلاصه معین رفت داخل اتاق و بعداز نیم ساعت برگشت هر چی ازش پرسیدیم چی پرسید , جواب نداد و فقط به فکر بازی بود , خلاصه ما نگران بودیم آیا قبول میشه یا نه ؟ آخه 350 نفر شرکت کرده بودن که 80 نفر می خواستن , برای همین روز پنجشبه 27 فروردین , با معین رفتم مدرسه جوانه ها و اونجا آزمون ورودی داد و قبول شد و پیش ثبت نامش کردم , که اگه مدرسه امام حسین قبول نشد , بیارمش اینجا و ثبت نامش رو قطعی کنم اتفاقا مدرسه خیلی خوبی بود به معین کوچولو دو بسته اسمارتیز و یک مداد جادوی بزرگ جایزه داد و معین هم اونجا رو دوست داشت ولی یه کم راهش دور بود  , خلاصه روز سوم اردیبهشت , توی سایت امام حسین اسامی قبول شدگان رو زدم و جیگرطلای مامان قبول شد و ردیف 14 لیست بود , حسابی من و بابارضا خوشحال شدیم و روز 9 اردیبهشت مرخصی ساعتی گرفتیم و رفتیم ثبت نام قطعی اش کردیم , انشاا... مدرسه خوبی باشه و معلم خوبی داشته باشه , چون پایه اول خیلی مهمه و توی زندگیش تأثیر گذاره , خدا به همه کلاس اولیها و جوجه طلایی مامان کمک کنه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)