معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

هدیه روز مادر

1394/1/21 23:28
269 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیز جون و مامانی عزیزم روزتون مبارک

دوستتون داریم زیاد زیاد

روز مادر , چون از عزیز دور بودیم برای همین به عزیز جون زنگ زدیم و روزشون رو تبریک گفتیم . روز جمعه همه مون رفته بودیم باغ , اتفاقا عمو حسین هم بودن و عمو حسین کادوشون رو همون جا به مامانی دادن و رفتن بجنورد و ما همگی با هم اومدیم خونه مامانی و کادومون رو دادیم , معین خیلی خوشحال بود و روز قبلش که میخواستیم واسه خرید کادو تصمیم گیری کنیم , معین همش می گفت یه کادو هم , من می خوام به مامانی بدم , خلاصه بالاخره معین کوچولو کادوش رو داد , البته این کادوها به اندازه یک نقطه هم جبران زحماتشون رو نمی شد چون مامانی بیشتر از من در حق معین کوچولو مادری کردن و این یک واقعیته , عزیز جون هم , همیشه میگن که همیشه این روزها رو یادتون نره چون واقعا محبت مامانی قابل جبران و قابل توصیف نیست و کادویی که می خوای به من بدی رو برام نخر و بجاش اون رو بده به مامانی

مامانای مهربون واقعا دوستتون داریم

معین کوچولو و بابارضا , هر کدومشون برام یه کادوی خیلی قشنگ خریدن , که واقعا من رو غافلگیر کردن

دوستتون دارم اندازه ستاره های آسمون

پسندها (1)

نظرات (0)