معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

جشن پایان سال پیش دبستانی2 فرشته کوچولو

1393/12/3 11:56
323 بازدید
اشتراک گذاری

خوشبختانه جشن پیش دبستانی فرشته کوچولو روز پنجشنبه بود و معین تأکید داشت که من زود بیام و روی صندلی های جلو باشم منم بهش گفتم باشه برای همین معین رو به مدرسه رسوندم و رفتم یه کار بانکی انجام دادم و رأس ساعت 9 خودم رو به مدرسه رسوندم و صندلی جلو نشستم وقتی معین من رو دید خیلی خوشحال شد و اون حرکت معروفش رو از دور برام اجرا کرد آخه این یه رمزه بین من و معین و هروقت از من دوره که نمیتونه من رو بغل کنه اون رو از راه دور انجام میده من هم خندیدم و اول قرآن خوندند بعد شعرهای قشنگ خواندند و بعدش یه مسابقه اجرا کردن که معین برنده شده و جایزه گرفت بعد تئاتر اجرا کردن و چند تا شعر خوندند و کلی عکس گرفتن و بالاخره مراسم تموم شد و عزیز دلم مراسم امسالش رو نسبت به پارسال خیلی قشنگ تر و بهتر اجرا کرد .

در حال قرآن خوندن

در حال خوندن سرود جمهوری اسلامی

در حال اجرای تئاتر که عزیز دلم خرگوش کوچولو بود

اینم قلب مامان بدون ماسک

اینم در حال شعر خوندن

اینم یه عکس تکی از عزیز دلم که آقای عکاس داره ازش میگیره , منم با موبایلم ازش عکس گرفتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساسان اس ام اس
8 فروردین 94 14:58
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان