معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

شاهکار جیگرطلا

1393/11/5 19:37
175 بازدید
اشتراک گذاری

چشمتون روز بد نبینهcute sad smiley emoticon, جمعه گذشته یعنی سه بهمن, معین و بابارضا میخواستن برن خونه آقاجون که به آقاجون توی کار رنگ کردن خونه کمک کنند که به اصرار معین من هم عازم خونه آقاجون شدم برای همین زود لباس ها رو توی لباسشویی انداختم و رفتیم و تا شب خونه آقاجون بودیم , وقتی برگشتم خواستم لباسها رو توی تراس پهن کنم که دیدم وای چرا لباس ها این طوری شدن , همشون گوله شده بودن Shirt 2و رنگهاشون قاطی شده بود , بله , فرشته کوچولو , کلید آب گرم لباسشویی رو 3.gifروشن کرده بود اونم تا دمای 90 درجه سانتیگراد, حسابی عصبانی شدم عصبانیو بهش گفتم , عزیزدلم اگه بهت نگفته بودم , ناراحت نمیشدم فقط از این ناراحتم که قبلا بهت توضیح داده بودم که نباید این کلید رو بزنی , و دیگه هیچی نگفتم و رفتم لباس ها رو پهن کردم ولی دیگه اونا که لباس نمی شد , بعدش فرشته کوچولو elf4 تصاویر متحرک فرشته 5اومد و من رو بوسید و وقتی دیدم که از کارش ناراحته دیگه چیزی بهش نگفتم , ولی صبح که لباسشویی روشن کردم و داشتم آماده میشدم , معین کوچولو بهم گفت علت اینکه شیشه لباسشویی اینطوریه چیه ؟ چرا یه قسمتش گرده و یه قسمت دیگه اش اینجوریه و خودش همش به شیشه دست میزد , اینو قبول دارم که اگه کم توجهی نمی کردم و خودم هم به شیشه دست میزدم می فهمیدم که شیشه داغه ولی متأسفانه چون عجله داشتم بهش گفتم بعدا با هم در رابطه اش صحبت می کنیم بزار فعلا آماده بشم , اینم ماجرای شاهکار فرشته کوچولو

محبتخدا تموم فرشته کوچولو ها رو واسه مامان و باباها نگه داره , الهی آمین!!محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محمد
7 بهمن 93 17:30
سلام با مطلب زیر بروزم "اگر می خواهید چین و چروک پوستتان را باز کنید این 9 روش خانگی را فراموش نکنید..."
تاپ بیسکوییت
7 بهمن 93 17:32
بیسکوییتهای ساده و شیک و ارزان
رویا مامان آرین
11 بهمن 93 23:48
سلام عزیزم خدا فرشته زیباتون رو حفظ منه و روز به روز موفق تر و بالنده تر باش همه این شیطنتها بعدا کلی خاطره فراموش نشدنی میشه
مامان و بابای معین
پاسخ
مرسی ممنون , لطف کردین به وبلاگ ما سر زدین