معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

یادگرفتن سوره تکاثر

1393/4/30 13:31
288 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم اولین سوره ای که یاد گرفته , سوره تکاثره , فوق العاده قشنگ میخونه آرام, با صوت هم میخونه , لذت میبرم از خوندنش امیدوارم قرآن همیشه حافظ و نگهدارش باشه محبت, توی مهد قرآن دوستای خیلی خوبی پیدا کرده , سهراب , الیاس , غزل , فاطمه زهرا , ابوالفضل و کلی دوستای مهربون و ناز دیگه بوس, هر کدومشون از اون یکی نازتر و قشنگ ترن . خانم نخعی خانم قرآنشونه معلم خیلی مهربون و قوی ای هستش با بازی و شعر این کوچولوهای ناز رو با قرآن آشنا کرده, مثلا یکی از شعرهایی که اونجا یاد گرفته اینه که دستاشون رو قایم می کنن و با هم می گن :

خجالتدست من کجایی , کجاییخجالت

محبتاینجایم , اینجایم محبت

آرامحال شما چطوره , حال شما چطورهآرام

خندونکممنونم , ممنونم خندونک

جلسات اول من هم توی کلاس کنار معین مینشستم آخه معین قبول نمیکرد که بره توی کلاس , جدیدا خانم نخعی گفته که من بیرون اتاق بشینم و معین هم قبول کرده و از اتاق که شیشه ایه منو می بینه و با بچه ها حرف میزنه و بازی می کنه . خندهراستش فکر نمی کردم اینقدر این کلاس خوب باشه ولی خدا کمکمون کرد و این کلاس رو پیدا کردیم .

خدایا شکرت , خدایا دوستت داریم

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (0)