معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

نظرات (12)

مامان نیایش
7 دی 90 14:58
سلام همشهری من به شما خیلی رای دادم شما هم اگه تونستی ما رو دریاب ممنون146


باشه چشم
احسان
8 دی 90 13:22
TOYE NAZAR KHAHI SHERKAT KARDAM MADARE MEHRABOON


خیلی ممنون و سپاسگزارم
میلاد
8 دی 90 14:36
سلام
وب خوجلیه
ممنون بم سر زدید
باشه الان اس میدم


خواهش می کنم مرسی از شما که به نظرم اهمیت دادین
nazi
8 دی 90 15:04
salam azizam khobi
taze ba webetoon ashna shodam wa khoshhalam doostimon edame dashte bashe
ye soal mitoonam beporsam shoma kojai hastid???


سلام ما مشهد زندگی می کنیم رأی یادتون نره ممنون میشم





مبین فرفری
8 دی 90 15:23
سلام پسر عزیزم
ممنونم که به ما سر زدید انشاالا شما هم رای زیاد بیارید منم رای میدم


خواهش می کنم . مرسی خاله مهربون
amirabbasahmadzadeh
8 دی 90 16:21
salam
tabrik migam
webloge bacheye 2 slatun az webe man bazdide bishtari dare
age mishe ye linkam vase wbe man bezarid


باشه حتماً , یادتون نره واسم رأی بدین
امـــــــــید
8 دی 90 19:21
سلام امیدوارم ایام به کامتان باشد ممنون که لطف کردید و به وبم سر زدید من به این گل بهشتی شما رای دادم امیدوارم در آینده ای نزدیک به یکی از شخصیتهای خوب و محسنین آقا تبدیل شن
موفق باشید


خیلی ممنون که برای نظرم احترام قائل شدین و سپاسگزارم واسه دعای قشنگی که برای معین کردین
مامان علي
9 دی 90 0:39
سلام دوست عزیز
کد 150 را فراموش نکنید.با رایتون ما رو خوشحال کنید


سلام کار علی واقعا قشنگ و جدید بود و واقعاً قابل رأی دادنه
3333
9 دی 90 12:22
سلام سایت خوبی داری به سایتم بیا وبگو به چه نامی لینکت کنم


مرسی انشاا... بهمون رأی بدین
فریبرز
9 دی 90 19:24
کاش کودکیت شعری ابدی بود
تاکه هیچگاه دلتنگی برای بهانهایت نبود ندانی تمام شوقو اشتیاقم برای زندگی پاسخ دادن به سوال های پی درپیت بود من دستچین همیشگی خندهایت باشم نفسهایم تاهست بی آنکه درک کنی به عشق توباشد

کاش کودکیت شعری ابدی بود

سلام من به معین رای داد به چندتا از دوستامم گفتم این کارو بکنن.
این شعر شعر خودمه واسه معین کوچولو بخونش وهم تو وبلاگش کنار عکسه قشنگش بزار بمونه.بهم یاداوری کن برا رای دادن به معین.ممنون





مرسي ممنون از شعر قشنگتون
مامان ریحانا
10 دی 90 1:53
سلام
تبریک میگم برنده شدنتون
ایشالا در تمامی مراحل زندگیتون موفق باشید


سلام ، مرسي خاله مهربون
مامان نیایش
11 دی 90 17:47
راستی عزیزم لینکت کردم خوشحال میشم نیایش رو هم از دوستات بدونی


لطف دارين ، حتماً