معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

شیرینکاریهای معین کوچولو

1390/8/22 14:45
424 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم جدیداً خیلی حرف می زنه , حسابی لذت می برم از حرف زدنهاش , هنوز به اتوبوس میگه اتوسوب , چند روز پیش باهم با اتوبوس رفتیم تقی آباد تا گوشی موبایل بخرم هر چی اتوبوس میومد پر بود همش میگفت بازم پره , بالاخره سوار شدیم وقتی رسیدیم اونجا پله برقی بود باورتون نمیشه شش بار رفتیم بالا و اومدیم پایین از بس که دوست داشت خیلی شیطونی می کرد و به همه شیشه های مغازه دست می زد هر چی بهش می گفتم گوش نمیداد واسش یک کتاب ناز به اسم قل و قل و قل , قلقلی خریدم خیلی خوشحال شد تا اینکه باباش اومد و با هم رفتیم و موبایلها رو دیدیم ولی هنوز نخریدم آخه من خیلی سخت انتخاب می کنم

عزیز دلم به دستمال کاغذی میگه دمپال کاگذی

عزیز دلم به خداحافظ می گه حافظا

 

روز بعدش که اومده بود خونه آقاجون به آقاجون گفت ما سوار اتوسوب شدیم , جدیداً خیلی قشنگ حرف می زنه

از روز 14 آبان دوست داره کارهاشو خودش بکنه مثلا کفشش رو خودش بپوشه , لباسش رو خودش در بیاره , کلاهش رو خودش بپوشه تازه اگه نتونه حسابی عصبانی میشه

 

یه قوری تو خونه داریم که همش می گه آبش کن تا بازی کنم , همش با قوری بازی می کنه جدیداً میگه پشتی رو سرسره کن و شیبش زیاد باشه همش میره بالاش و ماشین هاشو میفرسته پایین و بعد خودشم با سرعت میاد پایین

وای چی بگم از سک سک , دیگه از دستش خسته شدم همش میگه من پسر خوبی بودم واسم سک سک بخر و نق می زنه و گریه می کنه Emoticon. دارم سعی میکنم دیگه از این کار دست برداره

یاد گرفته می گم بادام و پسته بیارین تا خودم بشکنم و شما آسیابش کنید تا من بخورم و این کار رو خیلی دوست داره ولی چه به روز زندگی میاره

فعلا همین قدر یادم بود اگه بیشتر یادم اومد می نویسم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بیتا
23 آبان 90 21:24
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. 23 الی 27 آبان90 تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان غرفه هواپیماهای جت رو هیچ شادی نیست اندر این جهان ..........برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........... هدیه خلاقیت
مامان محمد پارسا
25 آبان 90 20:34
سلام ناناز خاله
نازشو برم که این همه شیرین کاری می کنه خدا حفظش کنه مواظب خودت باش گلم


مرسی خاله
مامان آرمان
28 آبان 90 8:54
سلام.
خدا حفظش کنه.آلان وقت شیرینشونه و در عین حال کنجکاو و بازیگوش.آرمان هم در مورد سر سره بازی مثل معین جان عمل میکنه و هر وقت خونه باباییش میره پشتی ها را به شکل سرسره در میاره.


مرسي خاله ، آرمان جون رو از طرف ما ببوسين