معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

عید غدیر مبارک

1390/8/23 19:32
414 بازدید
اشتراک گذاری

عید غدیر

نازد به خودش خدا که حیدر دارد / دریای فضائلی مطهر دارد

همتای علی نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد

عید بر همگی دوستان و نی نی وبلاگ ها مبارک باشه

الان که دارم این خاطرات رو می نویسم آقا معین خوابه و من تونستم تا وبلاگش رو به روز کنم , عمو مهدی و طاهره خانوم ما رو امشب دعوت کردن , منتظرم تا عزیز دلم بیدار بشه تا بریم اونجا

انشاا... این عید برای همه دوستان و معین کوچولوی من و خانواده هامون پر برکت باشه

روز مـحـشــر پـرسـیـد ز مـن رب جـلــــــــی

گفت تو غـرق گنـاهی؟ گفتمش یـا رب بلی

گفت پس آتش نمیـگیرد چـرا جـسم و تنـت

گفتمش چون حـک نمودم روی قلبم یا علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد پارسا
25 آبان 90 20:29
با تاخیر عیدتون مبارک


عید شما هم مبارک