معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

مریض شدن معین کوچولو

1390/8/9 21:17
426 بازدید
اشتراک گذاری

معین کوچولوی ما روز دوشنبه یه کم سرماخورده بود بردمش دکتر و آقای دکتر به معین دارو داد ولی صبح چهارشنبه ساعت شش صبح , معین کوچولو , توی خواب حالش بهم خورد و

تا ساعت دوازده و نیم هر چی میخورد حالش بهم می خورد که دوباره بردمش دکتر و آقای دکتر گفت این ویروس جدیده و الان همه بچه های هم سن معین این بیماری رو می گیرن و تا شب هر چی می خورد حالش بد می شد تا اینکه شب بردیمش آمپول زدیم و روز جمعه هم تقریبا اینطور بود که تا آخر شب بهتر شد و مریضی اش تا روز یکشنبه ادامه داشت و حسابی بهونه گیر شده بود که دیگه از یکشنبه به بعد بهتر شد ولی عزیز دلم حسابی لاغر شد یه بار هم داشت با موبایل من بازی می کرد که حالش خراب شد و باعث شد موبایلم بسوزه , الان موبایلم خرابه واسه همین نتونستم از عزیزدلم و شیرین کاریهاش عکس بگیرم ,

پسر گلم خیلی خیلی دوستت دارم  , این مدت که مریض بودی اصلا حوصله نداشتم تا وبلاگت رو به روز کنم , الان دیدم که داری با باباجون بازی میکنی واسه همین وبلاگت رو به روز کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جون
10 آبان 90 12:34
الهههههههههههههههههههههههههههههههههی
عزیزم همیشه سالم باشی گلم
حالا چرا گوشی مامانی سوزوندی


آخه مامانم خيلي ازم عكس ميگيره واسه همين