معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

ولادت امام رضا و روز جهانی کودک

1390/7/16 2:36
740 بازدید
اشتراک گذاری

 

يا امام رضا ، امسال روز ولادت شما با روز كودك همزمان شده ازتون ميخوام مواظب ني ني ما و همه ني ني هاي روي زمين باشي ، دوستت داريم .

 امام رضا

 

 

معينم ، اين روز بزرگ رو بهت تبريك مي گم

خدارو شكر ، كه به ما اين ني ني ناز رو دادي . دوستت دارم

خداجون به ما لياقتش رو بده تا بتونيم از اين هديه اي كه به ما دادي خوب مواظبت كنيم و درست تربيتش كنيم .

 

خداوندا ، ني ني ها ، پاك ترين و صادق ترين و زيباترين موجودات روي كره زمينن ، ازت مي خوام ، نزاري به كار خلاف روي بيارن و از راه راست منحرف شن ، مي خوام هميشه پاك و معصوم بمونن ، خدايا خداي بزرگ خيلي دوستت داريم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان پریا
16 مهر 90 13:13
زآستان رضا سرخط امان دارم رخ نیاز بر این پاک آستان دارم اگر چه کم زغبارم، به شوق نکهت گل همیشه جای، در این طرفه بوستان دارم ز تیر حادثه مرغی شکسته بال و پرم درین چمن به صد امید آشیان دارم ولادت هشتمين اختر تابناک آسمان امامت و ولايت، آقا امام رضا عليه اسلام مبارکباد. حضورتون در وبلاگ دخترم باعث خوشحالیمون می شه
مامان آرمان
16 مهر 90 17:08
از چشم آهوان حرم می توان شنید این دشتها به شوق شكار نگاه توست بالای كاشی حرم تو نوشته است هرجا دلی شكست همان بارگاه توست با این كه سال هاست سوی طوس رفته ای اما هنوز چشم مدینه به راه توست میلاد اما رضا (ع) و همچنین روز جهانی کودک را هم به معین جون و هم شما تبریک میگیم.
مامان پریا
16 مهر 90 17:23
خوش به سعادت تون انشالله که خود حضرت ضامن سلامتی و شادی روزافزون تون باشه
مامان پریا
16 مهر 90 17:24
با تبادل لینک موافقین ؟
مامان پرنیا
16 مهر 90 18:24
سلام معین جان . روزت مبارک عزیزم مرسی که به ما سر زدید
الهام مامان رامیلا
16 مهر 90 19:46
مرسی از حضور گرمت دوست عزیز عید شماهم مبارک باشه روز کودک هم مبارک معین جون باشه
مامان محمدجان
17 مهر 90 10:57
سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدیولادت امام رضا و روز جهانی کودک رو تبریک میگم الهی همیشه باشی
مامان پریا
17 مهر 90 11:38
ولادت امام رضا ورورز کودک مبارک باشه آقا معین.
آرزو
17 مهر 90 11:49
سلام آقا کوچولو ایشاله همیشه لبات خندون باشه عید و روز کودک رو هم بهت تبریک میگم
مامان رادمان
17 مهر 90 12:09
ممنون به شما هم مبارك باشه
مامان پریا
17 مهر 90 13:56
ما هم شما رو دعا می کنیم در ضمن منم شما رو لینک کردم
مریم
17 مهر 90 15:10
سلام عزیزم روز کودک بر شما مبارک مرسی به وبلاگ دیانا سر زدین بوسسسسسسسسسسسسس
مامان نی نی گولو
17 مهر 90 18:20
سلام عزیز خاله عیدت مبارک روزت هم مبارک مامانی خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم
مامان نی نی گولو
17 مهر 90 20:15
سلام عزیزم منم با افتخار لینکتون کردم
مادر کوثر
18 مهر 90 9:11
سلام عزیزم عیدتون مبارک فرشته کوچولوی منو ببوس مرسی از پیام تبریکتون بازم به ما سر بزنید
مادر کوثر
18 مهر 90 9:13
دوست دارم لینک وبلاگتونو داشته باشم تا همیشه بیام و از معین جونم بخونم پس با افتخار لینکتون میکنم
مامان ریحانا
18 مهر 90 11:08
سلام مرسی که به ما سر زدید و مرسی از پیام تبریکتون روزت مبارک معین با تاخیر
مامان آرنیکا
18 مهر 90 11:09
سلام به مامان معین نازنازی عزیزم ممنون به خاطر پیام تبریکت ایشالا بچه هامون همیشه و همه جا برنده باشن از آشناییتون خوشحال شدم
mamani helena
18 مهر 90 11:40
salam azize khale mashala che aghayei hasti enshala hamishe salemo salamat bashi
مامان امیرمحمد
18 مهر 90 12:50
مرسی عزیزم که بهمون تبریک گفتی .ماشااله نی نی و وبلاگ نازی داری. ان شااله موفق باشید
مامان گیسو
18 مهر 90 14:40
سلام دوست گلم
منم این روز مبارک رو به معین گلم تبریک می گم
و از خدا می خوام لبش خندون و دلش پر از شادی باشه


مرسي ، با آرزوي شادي هاي روزافزون واسه گيسو جوون
maman amir ali
18 مهر 90 15:28
سلام .عزیزم در مورد تراشه های الماس فوق العاده است .به ما جواب داده و در وبلاگم یک پستی دارد که کاملا توضیح دادم بوس

مرسي ممنون از راهنمايي تون

مامان ماهان عشق ماشین
18 مهر 90 15:30
سلام فرشته کوچولو.روزت مبارک.


مرسي ممنون
مامان ماهان
18 مهر 90 23:06
از تبریکتون یک دنیا ممنونم پسر نازی دارین خدا حفظش کنه
مادر جون آریو
19 مهر 90 2:44
مامان معین عزیزم ممنون از شما من هم روز جهانی کودک رابه معین کوچولو تبریک میگم و برای همه ی نی نی ها آرزوی سلامتی دارم. معین عزیز
zeinab
19 مهر 90 14:18
http://www.niniq.niniweblog.com/ از دعای خوبت ممنون و از اینکه به وبمون سر زدید ممنون تر این یکی رو هم ببینید مرسی
مامان وندا
19 مهر 90 17:03
ممنون از لطفتون معین جان ایشالا همیشه شاد باشی عزیزم
مامان وندا
19 مهر 90 17:05
با اجازتون لینکتون کردم


مرسي خاله ، با اجازه شما ، منم شما رو لينك كردم