معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

هفته های آخر تابستان و خرید های مدرسه

1394/6/20 23:13
306 بازدید
اشتراک گذاری

توی این روزای آخر هم, تقریبا هر شب کارمون رفتن به پارک سرکوچه آقاجون شده بود اولش یه کم پینگ پنگ بازی می کنیم بعدش فوتبال و آخرش هم از تاب و سرسره استفاده میکنه , معین حسابی از رفتن به پارک خوشش میاد , البته بعضی روزها هم من توی پارک گرگ میشم و دنبالش میکنم اونم فرار میکنه بالای سرسره ها که من نتونم بگیرمش, عاشق این بازیه و همش دوست داره توی پارک باهش این بازی رو بکنم . بعضی اوقات هم میریم توی تراس و با هم معلم بازی می کردیم . این روزها هم درگیر خرید وسایل مدرسه معین کوچولو هستیم آخه مدرسه یه لیست بلند بالا از وسایل داده بود , یه مقدارش رو از هایپرمی و یه مقدارش رو از پرسون و بقیه اش رو از مغازه آقای زینلی خریدیم , آقای زینلی کسیه که وقتی بابارضا کوچیک بوده لوازم التحریر مدرسه اش رو از اون میگرفتن , البته خودم از خرید لوازم التحریر حسابی لذت میبرم . یک روز هم برای خرید کیف رفتیم و تمام مغازه های مشهد رو زیر و رو کردیم تا بالاخره تونستیم برای فرشته کوچولو کیف لاک پشت های نینجا پیدا کنیم و بخریم و عزیز دلم حسابی خوشحال شد. روز پنجشنبه هم تا ساعت 2 صبح تمام وسایل معین کوچولو رو آماده کردم و برچسب زدم و چیدم تا عمو حسن و محمدجواد روز شنبه وسایل رو تحویل خانم علیزاده بدن , معین هم از اینکه میخواد با عمو حسن و محمدجواد بره مدرسه حسابی خوشحال بود .

پسندها (1)

نظرات (0)