معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

ثبت نام کلاسهای تابستانی

1394/3/24 18:9
165 بازدید
اشتراک گذاری

واسه جوجه طلایی فعلا کلاس فوتبال , کلاس قرآن , ژیمناستیک و زبان ثبت نام کردم , واسه کلاس فوتبال , آقاجون زحمتش رو کشیدن و بهشون گفتم برای اینکه کلاسها پر نشه , برن واسه ثبت نام , الان روزهای فرد, کلاس فوتبال داره , روز اول که بردمش , مربی اش گفت از همه کوچکتره ولی کارش خوبه و می تونه توپ رو کنترل کنه , یه پنجنشنبه رفتیم مسجد نزدیک خونه , پیش خانوم نخعی و کلاسهای مهد قرآن رو ثبت نام کردیم که اون دو روز در هفته اس ولی کلاسهاش پشت سر همه یعنی اول قرآن شروع میشه بعد زبان و بعد هم ژیمناستیک , راستش زبان نمیخواستم ثبت نام کنم ولی چون بین دو تا کلاسش بود مجبور شدم ثبت نام کنم خودشم گفت مامان هرچی کلاس داره برام ثبت نام کن آخه اینجارو و خانم نخعی رو دوست دارم منم قبول کردم , ولی کلاسهاش از 10 تیر شروع میشه

بعدش اومدیم خونه و با پازل های معین بازی کردیم, البته معین کوچولو خودش به تنهایی این پازل ها رو می چینه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)