معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

شیرینی پزی معین کوچولو

1393/9/19 17:59
184 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای شنبه معین کوچولو باید کیک و شیر واسه پیش دبستانی ببره , یه روز که از مدرسه اومد گفت مامان خانومم گفته که این کیک ها مواد شیمیایی داره و باید مامان هاتون براتون کیک درست کنه مامان پدرام برای پدرام کیک درست می کنه و خانومم می خواد بهش جایزه بده , من برای خودت می گم که دوست دارم شما هم جایزه بگیری پس برام کیک درست کن که منم کیک خونگی ببرم مدرسه

بر حسب اتفاق همون روز , خاله هدیه یه دستور کیک فنجونی بهم داد و منم تصمیم گرفتم با کمک عزیز دلم اونو درست کنم , آخه عزیز دلم خیلی دوست داره توی کارهای آشپزخونه کمک کنه , خیلی راحت بود , من مواد رو آماده کردم و معین کوچولو اونها رو توی ظرف ریخت و هم زد با این کیک یه آموزش کوچولو هم دید آخه توی دستور کیک گفته بود اول مواد خشک را مخلوط کنید اینطوری معین تونست مواد خشک و مواد غیر خشک رو از هم تشخیص بده

اینم عکسی که برای اولین بار این کیک رو درست کردیم

جیگر مامان , خیلی کیک خوشمزه ای درست کردی ها !

یه بار دیگه هم کیک رو درست کردیم این دفعه هم توی کیک و هم روی کیک رو با پودر گردو تزیین کردیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)