معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

ادامه عکس های قدیمی

1393/9/12 15:56
202 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم عاشق لاک پشت های نینجاست , برای همین براش لئوناردو رو براش خریدیم حالا هرشب اونو بغلش میکنه و باهش میخوابه , خیلی دوستش داره

با معین کوچولو رفته بودم پارک و معین جوون با این کوچولو دوست شده بود

اینم خلاقیت من به همراه معین توی خونه آقاجون وقتی که آقا رضا ( پسرعموی بابا ) داشتن دستشویی را کاشی می کردن با گل های مخصوص کاشی

معین جون به همراه آترین- عزیز دل خودم - ( نی نی خاله آزاده ) معین فوق العاده آترین کوچولو رو دوست داره برای همین همیشه میگه بریم خونه خاله آزاده تا من با آترین بازی کنم

جیگر طلای عمه فاطمه و امین آقا ( محمدجواد جان ) به همراه فرشته کوچولوی عمومهدی و طاهره خانوم (محمدصدرای گلم)

اینجا من و معین به همراه عمه فاطمه و محمدجواد , ناهار رو رفته بودیم خونه عمومهدی و طاهره خانوم از طرف دیگه بابارضا هم کمک آقاجون ( طبقه پایین ) توی بنایی می کردن

این عکس رو , روز اختتامیه کلاس فوتبال عزیز دلم , بابایی گرفت

خیلی خوش گذشت با محمدجواد رفته بودیم پیست اتومبیلرانی و موتور رانی , خیلی خوش گذشت البته بعدش هم رفتیم باغ امین آقا توی استخر , خیلی باحال بود کلی خوش گذشت دیگه آخرهای تابستون بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)