معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

عکس های تولد 5 سالگی

1393/9/13 15:16
3,281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم , ببخشید دیر شد , بالاخره امروز وقت کردم عکسهای تولدت رو بزارم

البته بیشتر فیلم گرفتیم و چون حسابی سرم شلوغ بود یادم رفت عکس بگیرم , این عکسهارو هم دایی حسین برات گرفته , دستشون درد نکنه

این عکس کیک تولدته , بنظرم که خوشگل و خوشمزه بود انشاا... مهمونهاهم خوششون اومده باشه, شمعاش رو معین جوون انتخاب کرده, خیلی خوشگل بود ولی محمد مهرداد شیطون بلا Angri Bird آبی رو خورده بود برای همین روشن نمیشد و کلی طول کشید تا شمعا روشن بشه بعدش هم که مراسم فشفشه روشن کردن داشتیم

اینجا بغل مامان اگه گفتی کیه , بله جیگر طلای طاهره خانوم و عمو مهدی , خوشگل خانوم کنار هم زهرا جوونه که توی بازی فوق العاده اس

این شیطون بلا که می خواد دوربین رو بگیره هم جیگر طلای خاله سمیه و عمو حسینه , محمد مهرداد جان دلمون حسابی برات تنگ شده

آخ جوون جمعتون جمع , عزیزای دلم , آقا محمدجواد , نازنین خانوم ( محمدمهرداد ) , آقا محمدامین , زهرا خانوم (معین) و مریم خانوم , دوستای معین هستن , البته محمدصدرا هم بود که اینجا یادمون رفته بیاریمش که توی عکس باشه , جای سامان گلم خالیه که نتونست توی جشن تولد باشه

 دلمون حسابی برای سامان , محمدامین , نازنین و محمدمهرداد که ازمون دورن تنگ شده

این عکس رو قبل از مراسم تولد از غذاها گرفتم

به به بفرمایید شام ! واسه تولد سالا الویه , کشک بادمجون و پیراشکی درست کردم انشاا... مهمونهای عزیز خوششون اومده باشه

اینم دست باباییه که داره مهمونها رو به خوردن شام دعوت می کنه

پسندها (1)

نظرات (1)

سمیه وزینب
9 دی 93 18:31
سلام معین جون،خوبی؟ تولدگذشتت مبارک سمیه برات یه شعرخوشگل خونده برا تولدت که نبودیم : معین کوچولو وقتی کوچیک بود معین کوچولو وقتی بزرگ شد معین کوچولو وقتی با من بازی میکرد من معین رو دوس دارم سلام دخترخاله خوبید؟ سلام به آقارضا برسونید
مامان و بابای معین
پاسخ
سلام , ما خوبیم , شما چطورین ؟ جاتون حسابی خالی بود ممنون که به وبلاگ من سر زدین