معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

یاد گرفتن سوره کوثر

1393/5/26 11:09
196 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم با کمک مامان, سوره کوثر هم یاد گرفته و خیلی خوشحاله از اینکه سوره ها رو یاد می گیره همش میگه سوره توحیدم زود بهم یاد بده ولی صبر نداره که تمرین کنه منم بهش گفتم باید یواش یواش یاد بگیری و با بازی با هم یاد می گیریم ولی هنوز متأسفانه وابسته اس و قبول نمیکنه که تنهایی کلاس هاشو بره خانم نخعی زنگ زد و گفت جایزه یاد گرفتن سوره ها , قراره بچه ها رو ببریم کلوپ پاندا, معین جون هم میاد؟ منم گفتم باید ازش بپرسم وقتی بهش گفتم قبول نکرد گفت دوست دارم برم ولی اگه شما هم باشی میرم, تنهایی نمیرم واقعا موندم باهش چیکار کنم, فکر کنم دوباره واسه پیش دبستانی اش اذیت کنه و با این موضوع که باید تنهایی کلاسها رو بره کنار نیاد؛ فقط خدا کمک کنه که این موضوع رو قبول کنه . پنجشنبه گذشته هم رفتیم گناباد یک مسافرت یک شبه و کوتاه بود ولی خیلی خوش گذشت . عروسی زینب توی تالار آبشار بود خیلی قشنگ بود و حسابی خوش گذشت, جاتون حسابی خالی بود

پسندها (1)

نظرات (0)