معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

تولد قمری معین کوچولو

1393/4/18 11:53
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز یازدهم ماه مبارک رمضانه و عزیزدلم توی این روز قشنگ بدنیا اومد و من و بابا رضا رو حسابی خوشحال کرد , این ماه یک ماه پربرکت و شیرینیه و خودمون خیلی دوست داشتیم که توی این ماه قشنگ بدنیا بیای بهمین خاطر از خدا خواستیم توی این ماه زیبا خدا تو رو به ما بده راستی کوچولوی قشنگم مامانت هم توی ماه مبارک رمضان بدنیا اومده

------

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت داریم

ای زیبا ترین ترانه ی هستی ، بدان که شب میلادت

برایم ارمغان خوبی ها و زیبایی هاست

پس ای سر کرده ی خوبی ها میلادت مبارک

عزیز دلم امروز تولد قمری شماست یادش بخیر , بابا رضا و عزیز و مامانی و آقاجون مشهد اون روز خیلی اذیت شدن از صبح ساعت شش که اومدیم بیمارستان , همه قلقلی ها بدنیا اومدن الا شما شیطون بلا و آخرش شما ساعت یازده و نیم شب بدنیا اومدی و مامانی و آقاجون و عزیز و بابا رضا مجبور شدن دم در بیمارستان افطاری کنن , دوستت دارم قدر ستاره های آسمون

عزیز دلم من و بابا از اعماق قلبمون بهت میگیم :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)