معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

خوابهاي فوتبالي

1396/3/10 17:29
143 بازدید
اشتراک گذاری

علاقه عزيز دلم به فوتبال باعث شده كه توي خواب هم خوابهاي فوتبالي ببينه ، توي عيد نوروز وقتي برنامه خندوانه رو نشون مي داد كه توي يكي از قسمتهاي مسابقه خندوانه محمد حسين ميثاقي رو نشون داد كه توي مسابقه برنده نشد براي همين وقتي معين كوچولو خوابش برده بود نيمه هاي شب ، بلند بلند مي گفت محمد حسين ميثاقي ، آفرين ميثاقي . منم از صداش بلند شدم و ديدم داره خوابش رو مي بينه.

ديشب هم كه بازي لخويا و پرسپوليس رو نشون ميداد جلوي تلويزيون خوابش برد وقتي پرسپوليس گل زد بهش گفتم گل زدن چشماش رو باز كرد و همش مي مالوند و مي گفت گل زدن يا دارم اشتباه مي بينم گفتم نه يك - صفر جلو هستن كه ديدم باز خوابش برده ، صبح از خواب بيدار شد و بهم زنگ زد و گفت توي اينترنت ببين چند چند شدن ، منم كه صبح سريع نتيجه رو ديده بودم و منتظر بودم كه اين سوال رو بپرسه بهش گفتم يك - صفر پرسپوليس برد گفت نه اشتباه مي كني آخه ديشب كه تو خواب بودي ، من ديدم كه پنج - يك لخويا جلو بود گفتم عزيز دلم خواب ديدي گفت نه من مطمئنم حتي چشمام رو مالوندم بازم ديدم كه پنج - يك هستن ، منم كلي خنديدم گفتم حتما خواب ديدي ، يك دفعه گفت آره راست ميگي الان زير نويس شبكه خبر زد كه پرسپوليس برده و با توجه به خوابي كه ديده بود اصلا باورش نميشد.

فرشته كوچولو بقدري قشنگ گزارشگري ميكنه كه من و بابايي حسابي از دستش ميخنديم ، دقيقا مثل گزارشگرهاي واقعي موقع شروع بازي اش ميگه : سلام و عرض ادب مي كنم خدمت بينندگان عزيز ، اميدوارم كه امروز بازي خوبي رو ببينيم و ....

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)