معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

اولين برخورد معين كوچولو با خانم عموحسن

1395/10/11 22:59
355 بازدید
اشتراک گذاری

يه روز كه از سركار اومدم ، فرشته كوچولو توي اتاق خودش مشغول نوشتن شعر بود و بهم گفت فعلا نيا، صدات مي كنم ، بعداز چند دقيقه منو صدا كرد و گفت مامان شعر گفتم كه شعرش رو برام خوند و اسم شعرش امامهاي مهربون ما بود، شعرش خيلي قشنگ و در رابطه با دوازده امام بود. منم موقع شعرخوندنش ازش فيلم گرفتم و براي عموحسن فرستادم ، عمو حسن هم كلي خوشش اومد. بعدش عموحسن پيام خانومشون رو برام فرستادن كه خانومشون نوشته بودن انشاا... ائمه اطهار يار و ياورشون باشن، وقتي پيام رو براي معين خوندم، عزيز دلم كلي ذوق كرد و همش ميگفت كاش ميشد زود عموحسن و خانومشون رو از نزديك ببينم.

منم حسابي خوشحال بودم براي اينكه عزيز دلم ، اولين شعرش رو سروده و اونم در مورد امامها !!! آخه فرشته كوچولوي من از همون نوزادي، نقش بلاتشبيه ، علي اصغر امام حسين ( ع ) را بعهده داشت و از چهارسالگي يعني سال 92 نقش بلاتشبيه سكينه امام حسين (ع) را مي خونه. در واقع شركت توي اين مراسمها باعث شده كه قلب مامان اينقدر به امامها علاقه مند بشه.

ديشب هم مي گفت مامان خيلي خوشحالم كه امام زمان قبلا نيومده ، گفتم: چرا؟ گفت: آخه ميخوان زمان ما بيان ، منم خوشحالم كه ميخوام ببينمشون و حسابي ذوق مي كرد و اينها رو ميگفت

واقعا دنياي بچه ها چقدر پاك و نازه 

انشاا... از سربازهاي امام زمان بشي عزيز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)