معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

ماجرای PS بازی کردن فرشته کوچولو

1394/2/31 14:00
150 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا عزیزدلم توی بازی PS تبحر زیادی پیدا کرده و وقتی با , بابایی بازی می کنه می تونه یک گل به باباش بزنه آخه باباش خیلی جدی باهش بازی می کنه و بهش رحم نمیکنه ولی وقتی با من بازی می کنه حداقل 5 تا گل رو بهم می زنه , وقتی هم گل میزنه , قیافه اش دیدنیه , می پره بالا , پایین , روی تختش و جیغ و هورا میکشه , البته باباش هم همین کارها رو وقتی که گل میزنه می کنه .

عاشق کریستین رونالدو , نیمار , کاسیاس و مسیه و از سوارس بیچاره بدش میاد ,دروازه بانی رو دوست داره.

امروز با هم رفتیم تا خرید کنیم یه پسر بچه رو توی خیابون دید که لباس ورزشی تنش بود , معین گفت مامان این پسره , لباس نیمار رو پوشیده وقتی من روی لباسش رو خوندم گفتم آره نیماره , شما از کجا فهمیدی بهم گفت آخه روی لباسش شماره 11 نوشته , شماره 11 واسه نیماره , راستش اینم قیافه من تعجب در حد تیم ملی فکم پیاده شد, گفتم ماشاا... حسابی همه رو میشناسی . خلاصه PS  بازی کردن فرشته کوچولو باعث شده اکثر فوتبالیستها و پرچم ها رو بشناسه , تیم آلمان رو خیلی دوست داره و بنظرش آلمان , قوی ترین کشوره , هر رشته ورزشی ای که توی تلویزیون نشون بده که یک تیمش آلمان باشه , حتما دوست داره آلمانیه ببره وگرنه حتی ممکن گریه هم بکنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)