معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

دیدن محمدصدرا

1393/3/27 10:58
210 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز ساعت یازده ظهر معین کوچولو موقعی که من سرکار بودم به موبایلم زنگ زد تلفن( آخه شماره موبایلم رو بلده ) و برام گزارشات خونه آقاجون رو داد آرام گفت هنوز محمدصدرا رو نیاوردن , مامانی هم بیمارستانه منم با آقا جون هستم تازه دلم هم برات خیلی تنگ شده, گفتم منم دلم برات تنگ شده و بعدش قطع کرد بای بایو وقتی اومدم خونه کلی از محمدصدرا گفت و برام تعریف کرد که خیلی گریه گریهمی کنه طاهره خانوم خسته شده بود , گفتم هنوز کوچیکه و کلی از اسباب بازیهای محمدصدرا مخصوصا از موتورش برام تعریف کردآرام تا اینکه با عمه فاطمه هماهنگ کردیم و بعد از شام رفتیم دیدن محمدصدرا , جاتون حسابی خالی بود جشنخیلی کوچولو و ریزه میزه بود خیلی هم شبیه عمو مهدی بود یک کم اونجا که بودیم دیگه رفتیم و هنوز به پایین نرسیده بودیم که حسابی دلمون براش تنگ شده بود

تا ساعت یک و نیم شب خونه آقاجون موندیم و به همراه عمو حسن و امین آقا و عمه و آقاجون و مامانی فوتبال نیجریه - ایران رو دیدم که دیگه عزیز دلم چون حسابی خوابش میومدخواب آلود بالاخره اونجا خوابش برد و شب رو خونه آقاجون خوابید .خوابخواب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاهره
10 تیر 93 12:26
سلام. مرسی مامان معین از خبرایی که برای محمدصدرا گذاشتین. محمدصدرا هم معین جونو خیلی دوست داره، یکی از صداهایی که خوب میشناسه صدای معین کوچولوئه. کافی صدای معین از پایین بیاد، چشاشو بازمیکنه و میگرده. بازم مرسی ----------------- مرسی که به وبلاگمون سرزدین