معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

نقاشی معین کوچولو و حرف زدنهاش

1390/8/3 12:03
744 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه با معين رفتيم اتوبوس سواري و واسش اسباب بازي خريديم يك كاميون بزرگ و يك اتوبوس قشنگ .

معين كوچولو به اتوبوس ميگه ، اتوسوب

تازه به  كلمه : از اين ور  ميگه اَوي زَر

از سلام خیلی خوشش میاد و در طول روز خيلي سلام مي كنه با اسباب بازيهاش كه بازي ميكنه تا ترمز ميگيره ميگه بچه ها سلام ، از بيرون كه مياد تو خونه ميگه سلام خونه .

كلمات رو خيلي قشنگ ميگه ...

دیروزکه من از سرکار اومدم ، معين خونه عمو مهدي بود و گفت با طاهره خانوم کلی نقاشی کشيدم ، شب كه خونه بوديم هنوز تو حس نقاشي كشيدن بود و يك نقاشي قشنگ كشيد منم اونو چسبوندم روي ديوار

مرسي عزيز دلم ، چه نقاشي قشنگي كشيدي

دمت گرم ! چه نقاشي قشنگي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
24 مهر 90 17:07
سلام دوست من از آشنایی با شما خوشحالم ، پسر ناز و دوست داشتنی دارین ، خاطرات آقا معین رو خیلی قشنگ مینویسید ، ان شاالله همیشه سلامت و شاد باشید. از اینکه به وبلاگ پسرم اومدید و باعث آشنایی من با وبلاگ پسرتون شدید ممنونم امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم.
مامان آريا
25 مهر 90 10:03
دست ماماني درد نكنه كه براي پسرمون اتوسوب و كاميون خوشگل خريده مباركش باشه به به به چه نقاشيه خوشگلي آفرين به پسر هنرمن
مامان وندا
25 مهر 90 16:23
آفرین صد آفرین هزارو سیصد آفرین به معین کوچولو،خیلی نقاشیتو دوست دارم خاله

مرسي خاله ، اميدوارم كردين .

مامان پریاگلی
26 مهر 90 0:31
اسباب بازس جدید مبارک
مامان پریاگلی
26 مهر 90 0:32
اسباب بازی جدید مبارک




مرسي ممنون


مامان آرمان
26 مهر 90 11:18
سلام.
خوش بحالت... رفتی اتوبوس سواری؟
اسباب بازی هم خریدی؟اونهم اتوبوس و ماشین........شما پسرها چقدر با این ماشینها بازی میکنید تا سیر بشین خدا میدونه.....
نقاشیهات هم خیلی قشنگه.آفرین به نقاش کوچولو....


مرسي از اينكه منو تشويق كردين .من عاشق ماشينهاي بزرگم
خاله جون
27 مهر 90 11:44
سلام به معین جون ومامان مهربون
ببخشیییییییییییییییییییییییید من دیر به وبتون سر زدم.
اگه با تبادل لینک موافقید که لینکتون کنم
از اشنایی با شما خوشحالم


مرسي ، آره خاله ، صددرصد من كه لينكتون كردم
مامان پریاگلی
3 آبان 90 2:28
از راه دووووووووووووووووووووووووووووووور



مرسي ، منم از راه دور شمارو مي بوسم