معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

اولين جلسه اوليا و مربيان

1395/6/19 7:10
131 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنجشنبه اولين جلسه اوليا و مربيان تشكيل شد، معين كوچولو توي حياط كلي با دوستاش بازي كرد و حسابي بهش خوش گذشت. ما هم سالن آمفي تئاتر بوديم اول آقاي خداديان بعد آقاي دلپسند صحبت كردن بعد كادر مدرسه و معلم ها رو معرفي كردن.

بعد از ليست نگاه كرديم و معين كوچولو توي كلاس خانم سرابي بود.

بعد مامان و باباها رفتن توي كلاس خانم معلم ها و ما به كلاس خانم سرابي رفتيم و خانم سرابي هم از شيوه آموزشي و روشهاي تدريسش صحبت كردند و واسه كلاس نماينده انتخاب كردند. بعد ليست اقلامي كه بايد تهيه كنيم را به ما دادند.

آخر جلسه ، پيش خانم سرابي رفتم و گفتم احتمالا شما دبستان گلها نبودين و گفتن آره بودم و ايشون گفتند كه چطور، گفتم آخه شما معلم عمو حسنِ معين كوچولو بودين، يه دفعه گفتن آره ، حسن محمدزاده رو يادمه ، يه سوپر هم توي دانش آموز داشتن كه من بعدها چند بار رفتم شايد حسن رو اونجا ببينم كه قسمت نشد گفتم آره الان فوق ليسانسش رو از دانشگاه علم و صنعت گرفته و براي دكترا دارن تلاش مي كنن و از من قول گرفتن كه حتما عمو حسن رو به مدرسه ببرم تا عموحسن رو ببينند.

معين خيلي خانم سرابي رو دوست داشت و گفت بنظر معلم مهربوني ميان

انشاا.. خدا همه معلم ها رو كمك كنه و سال خوب و پربار بهمراه دانش آموزان خيلي خوبي داشته باشند.

اميدوارم امسال، سال خيلي خوبي براي خانم عليزاده و خانم سرابي باشه و خداوند هميشه يار و ياورشون باشه

پسندها (1)

نظرات (0)