معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

عکس های مدرسه فرشته کوچولو

1394/10/1 23:44
793 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقته سرم شلوغه و وقت نکردم تا عکس های عزیزدلم رو بزارم امروز تصمیم گرفتم عکس های مدرسه معین جون رو بزارم, وقت نکردم مرتب کنم

توی این پست سعی کردم زحمات خانم علیزاده ( معلم معین جوون ) رو ثبت و ضبط کنم تا معین همیشه یادش باشه که یادگرفتن حروف الفبارو مدیون کی هست

خانم علیزاده , از ته دلم دوستتون دارم و هیچوقت این محبتتون رو فراموش نمی کنم

انصافا واسه بچه ها خیلی زحمت می کشین

دوستتون داریم , زیاد زیاد زیاد

تمام مشهد رو گشتم تا بالا خره تونستم کیف لاک پشت نینجا بخرم اینم کیفش!!

میز تحریر بن تن رو هم برای عزیز دلم گرفتیم

واسه جشنواره آب بطری درست کردیم وقتی که یاد گرفتن آب رو بنویسن

  

روز دانش آموز

آموزش حرف ب

آموزش حرف س

نوشتن املا روی بادکنک

آموزش حرف ر

آموزش حرف ت

 

آموزش حرف د

 ( اینا رو من و بابا رضا درست کردیم )

 

آموزش حرف م

نمایشگاه اربعین و ساخت کتل و پرچم

آموزش حرف ای

آموزش ریاضی

آموزش حرف ن

آموزش علوم

آموزش حرف او

فوق برنامه

 

اینم پرده کلاس که آقای جهانشیری زحمتش رو کشیده بود

 

آموزش حرف ز

اینم چاشتی که نوبت معین بود و ما باید درست میکردیم

اینم کارنامه معین جون ( خانم علیزاده ازتون ممنونیم )

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)