معینمعین، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره

باران رحمت الهی زندگي ام البنین و رضا

رفتن به سینما و دیدن فیلم حضرت محمد(ص)

1394/6/26 23:33
268 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه وقتی از سرکار اومدم با مامانی و آقاجون رفتم تعزیه مادر آقای نوبخت و بعدش آقاجون من رو دم سینما هویزه گذاشتن و رفتن , من هم منتظر عمو حسن و عمو مهدی و طاهره خانم و محمدجواد و معین و محمدصدرا شدم , بابارضا اولش گفت که شاید نتونه بیاد چون بازرس داره ولی بعدش تونستن که خودشون رو به ما برسونن و من خیلی خوشحال شدم , خلاصه فیلم فوق العاده ای بود و حسابی همه مون خوشمون اومد , البته چون فیلمش یه کم تاریخی بود معین رو , روی پام گذاشتم و کنار تماشای فیلم یه مقدار به معین توضیح هم می دادم برای همین معین تونست کاملا فیلم رو درک کنه و حسابی خوشش اومد, عمو مهدی هم زحمت کشیده بود و کلی خوراکی برای بچه ها خریدن و اینطوری سینما بهشون بیشتر خوش گذشت , محمدصدرا کوچولو هم اولش نشسته بود و فیلم رو قشنگ می دید ولی بعدش حوصله اش سر رفت و شروع به شیطونی کرد که مامان جونش مجبور شدن که توی سینما راهش ببرن, خلاصه روز خیلی خوبی بود و بهمون حسابی خوش گذشت بعدش هم واسه شام رفتیم خونه مامانی و مزاحمشون شدیم , من که حسابی خجالت می کشم وقتی اینطوری واسه شام مزاحمشون میشیم , یعنی خودمون بریم خوش گذرونی بعدش واسه خوردن بریم خونه شون

روز پنجشنبه وقتی معین کوچولو من رو از خواب بیدار کرد گفت مامان عجب فیلم حضرت محمد قشنگ بود فهمیدم دیشب تا صبح توی این موضوع بوده و احتمالا خوابش رو می دیده, دست عمو مهدی درد نکنه که این برنامه رو تدارک دید

پسندها (1)

نظرات (0)